Policlinica abstraca de Administrare a Durerii Divine

joi, 17 iulie 2008

Pot sa nu pot


Aaaaaaaa... da pot sa va confirm sau sa va infirm.Pot sa va zic sau pot sa nu,pot sa merg dar poate nu pot sa ajung sau pot sa ajung fara sa merg,as vrea sa ma exprim dar poate e mai bine sa tac.
De unde vin? Nu stiu si nici nu imi doresc sa aflu,banuiesc k nici nu ma intereseaza atat timp cat eu ma transform in mine si minele se transforma in existenta.As vrea sa va zic dar cred ca nu va intereseaza,doresc sa va dezvalui dar cred ca va preocupa prea mult propia existenta.Nu nu nu, nu mai vreau nimic nu imi mai doresc poate nu ma mai intereseaza dar asta nu puteti s-o stiti voi.
Daca incerc sa ating ceva? DA incerc minut cu minut secunda cu secunda incerc sa ma eliberez. De ce?Nu imi pot da seama si nici nu incerc.
Oare? dar nu cred?poate? Dar nu cred? shi ma indrept usor usor spre ceva. spre ce?....Exact acolo vreau sa ajung shi asta vreau sa fac.Sa dezvolt?Sa complic? Dar nu mai bine las asa simplu?Sau poate complicatul exista deja si eu nu incerc decat sa va prezint un punct luminos aproape imperceptibil? Poate tot aia este concluzia chiar daca argumentarea suna altfel.Oare nu vorbim de aceleasi entitati pe care le stim cu totii?Oare nu cunoastem deaja ceeea ce nu stim? oare nu putem afla adevaraul necunoscand ipoteza? Oare nu vedem noi efectul fara a sti cauza? POATE...........